Günün Sözü

"Her Şeyin Bir Şeyini, Bir Şeyin Her Şeyini Bileceksiniz..." Sakıp SABANCI

08 Ocak 2017

Daire Etrafına Yazı Yazmak


Daire etrafına yazı yazma çalışması ile ilgili hazırlık süreci şu aşamalardan oluşuyor:

1.  Adobe Illustrator programında yeni bir doküman açarak çalışmaya başladım.
Boyutları: w:1000px h:1000px Çözünürlük:300 ppi Color mode:Rgb olarak belirledim.

2.Önce daire çizdim ve içine yazıları yazdım. Bu işlemi yapmak için şu videoadan yararlandım:




3.Sonrada içine yazıları yazıp son şeklini verdim. Bu aşamada en zorlayan kısım çizim yapmak oldu.
Bunu yapmak için ise hazır resimleri (örneğin ok işareti) alıp vektöre çevirdim ve diğer ögelerle birleştirdim.

Resmi vektöre çevirme konusunda yararlandığım kaynak:





Keyifli Bloglar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *